CERESIT a primit, din nou, votul de încredere din partea consumatorilor români !

MARKETING / PROMOVARE

13.05.2010 - www.misiuneacasa.ro

Pentru al  doilea an consecutiv, Ceresit a primit titlul de “Most trusted brand” (ro: Marca cea mai de încredere) la categoria “Materiale de construcÅ£ii”, în cadrul celui mai amplu studiu de marketing realizat anual în Europa – Most Trusted Brands. Studiul, realizat de către revista Reader’s Digest în rândul cititorilor din 16 ţări europene, printre care ÅŸi România, are ca obiectiv identificarea mărcilor în care au încredere europenii.

Pe segmentul „Materiale de constructii” marca Ceresit a companiei Henkel Romania este singura marcă prezentă în top, pe următoarele locuri situându-se retailer-i, o performanţă remarcabilă dacă ne gândim că repondenÅ£ilor li s-a cerut să nominalizeze ei înÅŸiÅŸi mărcile în care au încredere ÅŸi să le evalueze apoi în funcÅ£ie de patru criterii: „Calitate”, „Valoare excelentă”, „Imagine puternică” si „ÎnÅ£elegerea nevoilor clienÅ£ilor”.

”Ne bucurăm că  Ceresit conduce în continuare detaÅŸat în categoria sa.  Notorietatea de care se bucură Ceresit se datorează în primul rând calităţii gamei de produse, care susÅ£ine promisiunea brandului ÅŸi nu dezamăgeÅŸte consumatorii, dar ÅŸi a politicii consecvente de consolidare a brandului” a declarat Lavinia Ciurtin, Marketing Manager Divizia Adezivi Henkel România. 

Ceresit este în prezent cel mai bine vândut adeziv din România, cu o cotă de piaţă de peste 45 % în segmentul de adezivi pentru placări ceramice. Ceresit este un mega-brand, acoperind in prezent 9 piete. Sub umbrela Ceresit, Henkel distribuie in Romania peste 100 de  produse, grupate în functie de domeniile pe care le deservesc.

Henkel s-a angajat, de peste 130 de ani, să facă viaÅ£a oamenilor mai uÅŸoară, mai bună ÅŸi mai frumoasă. Henkel, una din companiile prezente în clasamentul Fortune Global 500 companii, oferă mărci ÅŸi tehnologii, grupate în trei divizii: DetergenÅ£i ÅŸi Produse pentru îngrijirea locuinÅ£ei, Îngrijire personală ÅŸi Adezivi Tehnologii. În fiecare zi, cei peste 50,000 de angajaÅ£i ai companiei sunt dedicaÅ£i  împlinirii motto-ului Henkel "A Brand like a Friend”. În anul fiscal 2009, Henkel a generat vânzări de 13,573 miliarde euro ÅŸi un profit operaÅ£ional ajustat de 1,364 miliarde euro.