Canicula reduce estimarile Aplast

COMPANII SI FIRME DE CONSTRUCTII , Materiale de constructii

07.11.2007 - Business Standard

Producatorul de ferestre termoizolante Aplast si-a redus estimarea privind cifra de afaceri pe 2007, pana la 20-21 milioane de euro, in scadere de la 30 milioane de euro, valoarea avansata initial.


“Previziunile initiale au fost prea optimiste. Canicula a redus mult din asteptarile noastre pe vanzari. In plus am francizat multe magazine, iar pregatirea francizatilor a durat ceva timp”, a declarat pentru Business Standard Ciprian Cherciu, director de marketing al Aplast. Acesta a precizat ca in lunile de vara compania a consemnat un ritm mult sub cel previzionat, luna octombrie revenind la nivelul prevazut initial.

Cherciu mai spune si faptul ca francizatii nu au mai realizat vanzari in rate, ceea ce a afectat cifra totala de vanzari. Ponderea vanzarilor in rate a scazut, compania fiind nevoita sa acorde un timp mai mare instruirii proaspetilor francizati.

Firma a realizat in primele noua luni ale anului o cifra de afaceri de 14 milioane de euro.

Alexandru Gugoasa, Ovidiu Lefter