Babel Communications a lansat un nou concept de emisiune dedicata constructiilor si amenajarilor interioare

Constructii , MARKETING / PROMOVARE

Babel Communications a lansat un nou concept de emisiune dedicata constructiilor si amenajarilor interioare

Babel Communications a lansat in premiera pentru Romania un nou concept tv pentru proiectul Misiunea Casa. Emisiunea are un format care se centreaza mai mult pe interactivitate, introducand un sistem inovator numit “Telenet”. Acesta permite o comunicare mai usoara intre utilizatorii platformei Misiunea Casa, intre ceea ce se difuzeaza pe tv si internet. Astfel, Telenetul va fi un mijloc de apropiere intre telespectatori si echipa Misiunea Casa, dar si un spatiu in care cei interesati de domeniu pot invata unii de la altii.

Telespectatorii pot intra pe site-ul www.mctv.ro pentru a viziona sau posta filme, cele mai interesante fiind comentate si difuzate in emisiune. Specialistii Misiunea Casa vor interveni pe parcursul emisiunii si vor oferi sfaturi practice celor care solicita acest lucru. In ceea ce priveste stilistica, show-ul de televiziune Misiunea Casa are o prezentare atractiva pentru public si este mai usor de asimilat datorita limbajului si manierei populare de abordare a subiectelor tehnice.

“Am investit in inovatia numita Telenet peste 100 000 de euro pentru ca aceasta sa functioneze coerent, intr-un sistem integrat cu toate elementele platformei editoriale Misiunea Casa: site-ul www.misiuneacasa.ro, cu peste 20 000 de utilizatori inregistrati, site-ul de video-sharing www.mctv.ro, show-ul tv, revista si emisiunea radio. Doresc sa multumesc pentru increderea acordata acestui proiect televiziunii Antena 1 si sponsorilor nostri, care ne-au ajutat sa punem in opera aceste idei si, nu in ultimul rand, echipei pentru entuziasmul de care a dat dovada”, a declarat Calin Diaconu, Directorul Babel Communications.

Dezvoltatorii proiectului vor implementa o strategie editoriala si de promovare integrata pe toata platforma Misiunea Casa, fapt care contribui la mentinerea audientei sub acelasi brand.

“Noul show se adreseaza in egala masura atat pasionatilor de amenajari, dar specialistilor. Este evident ca boom-ul inregistrat in constructii in Romania va atrage investitii noi si un interes special al publicului pentru aceasta zona. In acelasi timp, aceasta dezvoltare a creat si un deficit de forta de munca, ce va trebui acoperit cumva. Ii asteptam si noi pe specialistii in constructii sa se intoarca in tara si salutam pe aceasta cale initiativele private si guvernamentale menite sa-i aduca inapoi in tara pe muncitorii romani. Piata constructiilor are nevoie de acesti oameni pentru ca si-au asimiliat in strainatate disciplina in constructii si pentru ca au invatat sa foloseasca corect materialele de calitate”, a mai adaugat Calin Diaconu.

Noua emisiune Misiunea Casa va putea fi urmarita pe postul Antena 1, in fiecare duminica la ora 13.15 si in reluare marti la ora 13.45.